Підготовка до диференційованого заліку.
Питання для підсумкового контролю:
- Соціологія та її місце в системі сучасних наук.
- Основні риси, що характеризують специфіку соціального.
- Об'єкт і предмет соціології.
- Структура соціології
- Основні етапи розвитку соціологічної думки України?
- Закони, категорії і методи соціології.
- Основні функції соціології.
- Роль соціології у вирішенні проблем суспільного розвитку.
- Конкретно-соціологічне дослідження: поняття, етапи, види.
- Програма і робочий план конкретно-соціологічного дослідження. Вибірка.
- Методи збору та аналізу соціологічної інформації
- Зростання ролі жінок в економічній, культурній, політичній сферах суспільного життя.
- Соціальна структура суспільства.
- Зв’язок соціології з іншими науками
- Основні етапи становлення і розвитку соціології як науки.
- Різновиди соціальної мобільності.
- Особистість як предмет аналізу.
- Основні етапи та компоненти соціалізації.
- Поняття “соціалізація”. Механізми соціалізації.
- Основні риси, що характеризують специфіку соціального.
- Основні соціальні типи особистості
- Соціологічна структура особистості. Соціальний статус. Соціальна роль.
- Потреби, інтереси, цінності як складові діяльності людини.
- Особливості взаємодії людини та суспільства в наш час.
- Види соціологічних досліджень.
- Класифікація сім’ї.
Життєвий цикл сім’ї. Функції сім’ї.
- Поняття про шлюб.
Історичні форми шлюбу.
- Сучасні тенденції розвитку шлюбних і сімейних відносин
- Сучасні тенденції розвитку шлюбних і сімейних відносин. Умови життя сім’ї та вплив їх на стан здоров’я людини
- Політична сфера суспільного життя. Політичний інтерес. Поняття влади. Способи здійснення влади.
- Що таке релігійна свідомість.
- Які функції релігії в суспільстві .
- Релігія: структура, функції, класифікація.
- Які соціальні конфлікти є найбільш поширені у сучасній Україні?
- Конфлікт у трудовому колективі та шляхи його розв’язання.
- Соціальна взаємодія і соціальні зв’язки. Соціальні відносини. Соціальні конфлікти
- Основи соціального управління трудовим колективом.
- Предмет етносоціології. Поняття про етнос
- Національне питання та націоналізм як соціальне явище. Етнічні процеси в українському суспільстві.
- Зародження та становлення соціології медицини.
- Предмет соціології медицини. Поняття “здоров’я” та “хвороба”.
- Соціальні відносини в медичній галузі. Система відносин лікар — пацієнт — медична сестра
- Напрями реформування системи охорони здоров’я України.
- Роль медицини в забезпеченні відтворення населення та плануванні сім’ї.
- Тенденції розвитку системи охорони здоров’я в Україні.
- Рівень престижності Вашої майбутньої професії та перспективи його зміни.
- Поняття “гендер” та “гендерні відносини”. Проблема гендерної рівності в суспільстві та зокрема, в галузі охорони здоров’я.
- Значення соціології для розвитку медицини як науки і як виду суспільної практики.
Критерії оцінювання:
«5» «Відмінно» |
ставиться здобувачу освіти, який
показав систематичне та глибоке знання питань матеріалу не тільки в обсязі
матеріалу лекцій та семінарських занять, але й матеріалів, рекомендованих для
самостійної роботи, а також додаткової літератури. При цьому здобувач освіти
повинен продемонструвати вміння аналізувати інформацію, проявити творчі
здібності в розумінні матеріалу. |
«4» «Добре» |
ставиться здобувачу освіти, який
показав належне знання навчальної програми курсу, виконав
усі завдання, при цьому допустив незначні помилки і мав невеликі недоліки. Як
правило, оцінка «добре» ставиться здобувачам освіти, які показали
систематичний характер знань з дисципліни, вміють самостійно робити висновки
та показали належний рівень знання рекомендованої літератури. |
«3» «Задовільно» |
ставиться здобувачу освіти, який
показав знання основного матеріалу навчальної програми курсу в обсязі,
необхідному для подальшого навчання і професіональної діяльності. Здобувач
освіти повинен відповісти на основні питання завдання, показати знання
рекомендованої літератури, вміння аналізувати зміст питання. Можливі деякі
помилки не принципового характеру |
«2» «Незадовільно» |
ставиться здобувачу освіти, який
не зміг показати необхідний рівень знань для подальшого навчання, допустив
значні помилки або взагалі не виконав завдання. |
Комментариев нет:
Отправить комментарий