Підготовка до диференційованого заліку.

Питання для підсумкового контролю:


  •    Соціологія та її місце в системі сучасних наук.
  •    Основні риси, що характеризують специфіку соціального.
  •      Об'єкт і предмет соціології.
  • Структура соціології
  •  Основні етапи розвитку соціологічної думки України?
  • Закони, категорії і методи соціології.
  • Основні функції соціології.
  • Роль соціології у вирішенні проблем суспільного розвитку.

  • Конкретно-соціологічне дослідження: поняття, етапи, види.
  • Програма і робочий план конкретно-соціологічного дослідження. Вибірка.

  • Методи збору та аналізу соціологічної інформації
  •  Зростання ролі жінок в економічній,  культурній, політичній сферах суспільного  життя.
  • Соціальна структура суспільства.
  • Зв’язок соціології з іншими науками
  • Основні етапи становлення і розвитку соціології як науки.
  •    Різновиди соціальної мобільності.
  •   Особистість як предмет аналізу.
  • Основні етапи та компоненти соціалізації.
  •  Поняття “соціалізація”. Механізми соціалізації. 
  • Основні риси, що характеризують специфіку соціального.
  • Основні соціальні типи особистості
  •  Соціологічна структура особистості. Соціальний статус. Соціальна роль. 
  • Потреби, інтереси, цінності як складові діяльності людини.
  • Особливості взаємодії людини та суспільства в наш час.
  • Види соціологічних досліджень.
  •  Класифікація сім’ї. Життєвий цикл сім’ї. Функції сім’ї.
  •   Поняття про шлюб. Історичні форми шлюбу.

  • Сучасні тенденції розвитку шлюбних і сімейних відносин
  • Сучасні тенденції розвитку шлюбних і сімейних відносин. Умови життя сім’ї та вплив їх на стан здоров’я людини
  •  Політична сфера суспільного життя. Політичний інтерес. Поняття влади. Способи здійснення влади.
  • Що таке релігійна свідомість.
  • Які функції релігії в суспільстві .
  •  Релігія: структура, функції, класифікація.
  • Які соціальні конфлікти є найбільш поширені у сучасній Україні?
  • Конфлікт у трудовому колективі та шляхи його розв’язання.
  • Соціальна взаємодія і соціальні зв’язки. Соціальні відносини. Соціальні конфлікти
  • Основи соціального управління трудовим колективом.
  •  Предмет етносоціології. Поняття про етнос
  • Національне питання та націоналізм як соціальне явище. Етнічні процеси в українському суспільстві.
  •  Зародження та становлення соціології медицини.
  • Предмет соціології медицини. Поняття “здоров’я” та “хвороба”.
  • Соціальні відносини в медичній галузі. Система відносин лікар — пацієнт — медична сестра
  • Напрями реформування системи охорони здоров’я України.
  • Роль медицини в забезпеченні відтворення населення та плануванні сім’ї.
  • Тенденції розвитку системи охорони здоров’я в Україні.
  • Рівень престижності Вашої майбутньої професії та перспективи його зміни.
  •  Поняття “гендер” та “гендерні відносини”. Проблема гендерної рівності в суспільстві та зокрема, в галузі охорони здоров’я.
  • Значення соціології для розвитку медицини як науки і як виду суспільної практики.

Критерії оцінювання:

 

 

«5»

«Відмінно»

ставиться здобувачу освіти, який показав систематичне та глибоке знання питань матеріалу не тільки в обсязі матеріалу лекцій та семінарських занять, але й матеріалів, рекомендованих для самостійної роботи, а також додаткової літератури. При цьому здобувач освіти повинен продемонструвати вміння аналізувати інформацію, проявити творчі здібності в розумінні матеріалу.

 

«4»

«Добре»

ставиться здобувачу освіти, який показав належне  знання  навчальної програми курсу, виконав усі завдання, при цьому допустив незначні помилки і мав невеликі недоліки. Як правило, оцінка «добре» ставиться здобувачам освіти, які показали систематичний характер знань з дисципліни, вміють самостійно робити висновки та показали належний рівень знання рекомендованої літератури.

 

«3»

«Задовільно»

ставиться здобувачу освіти, який показав знання основного матеріалу навчальної програми курсу в обсязі, необхідному для подальшого навчання і професіональної діяльності. Здобувач освіти повинен відповісти на основні питання завдання, показати знання рекомендованої літератури, вміння аналізувати зміст питання. Можливі деякі помилки не принципового характеру

 

«2»

«Незадовільно»

ставиться здобувачу освіти, який не зміг показати необхідний рівень знань для подальшого навчання, допустив значні помилки або взагалі не виконав завдання.

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий